Måndag & tisdag

Heej! förlåt för ingen uppdatering igår men jag har haft fullt upp, med att sova. Haha.. Nej men igår så var jag hos tandläkaren på morgonen och borrade, fml. Sen gick jag till skolan, efter skolan var jag med Sara. Vi fotade och lite sånt, sen gick vi ner till gallerian på Wanyes och fikade och väntade på att jag skulle ha mitt utvecklingssamtal, haha alltid lika stelt med utvecklingssamtal.. Ja och sen gick jag hem, åt, och somnade. HALV 8! sjukt. Jag som brukade somna 3 på natten haha..
Och idag har jag gått i skolan som vanligt och sen var jag med Linnea, vi gick ner till centrum och köpte lite saker, sen gick vi hem till henne och fixade våra egen-designade almenacker! Så snyyggaaa. Och nu är jag hemma.
Här är bilder från igår och idag, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0