frågor

"Heej ! :D
fin blogg. är det ok om jag frågar dej några frågor ? Är du 96:a? eftersom du ska börja gymnasium iår.
ser mycket äldre ut!
Du är fett fin, har du kille? :) hur är du som person när det gäller killar? Jag gillar verkligen en kille i min skola men jag vet inte hur jag ska bete mej.. har du några tips? Kram :) Skulle uppskatta svar!! i mail eller nåt. Kram ♥"


"Svar: Hejsan! Ja jag är 96a. Tack så mycket! Nej det har jag inte. Ehm, haha de vet jag faktiskt inte.. är väl mig själv. Dock jag har jag svårigheter med killar, till exempel att jag vill ha det jag inte kan få. Och det är jäävligt jobbigt, därför jag också tappat intresset på en sekund om en kille är för på, eller jobbig. Jag vill inte att killar ska vara dryga mot mig, eller aldrig höra av sig. Men det är då jag får mest intresse haha.. ;) Ne men faller för charmen, alltid. Jag har faktiskt inga tips till dig, eftersom att jag är helt fel person att fråga sånt.. Men var dig själv, låt killen få veta vad du känner för honom, sen får det väl flyta på. Antingen funkar det, eller så funkar det inte. Men det finns SÅÅÅÅ många killar där ute, så var inte ledsen om det inte skulle funka. Nånstans där ute finns det den perfekta för dig också. Hoppas det var okej att jag tog upp i bloggen. Kramkram


"Vem i mangemakers är det du känner"

"Svar: Max H. Bara träffat dom andra, tex på Nyår hos Max eller i lördags.


"varför låg du med aramii?"
Svar: Varför kan jag inte svara på eftersom att det inte är sant. Den där killen är myttare och är äcklig. Tjejer passa er för honom.. Aramii Sorrentino. HAHA tror han är lik Mike Situation Sorrentino..

vad är de för storlek på sista jackan? den gröna alltså? :)
Svar: 38!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0